Hallå i denna tomma lilla stuga!

Hejsan hejsan,

Det var ju en jävla bra ta sedan jag skrev sist.. Men känner att jag inte orkar sitta här ibland och bara skrivaaa.. haha :P
Har även jobbar förbannat mycket det senaste, men det är goa pengar jag tjänar! =)

Syrran gifte sig ju, och det gick jätte bra.. Allt blev så himlans fint och festen blev perfa!

Sen kan jag inte riktigt komma ihåg vad jag har gjort.. :S typ jobbat & vart lite i Dalarna..

Spenderade bort mycket pengar i Ullared ... kände mig skit rik så köpte mycket!
hehe... Men men
Torsdagen efter går jag och Sara ner till stan och ska ta EN öl.. men men, kvällen slutar med en jääävla fylla, med mitt bakomatkort.. så hade 1300kr på kortet, när jag kollade dagen efter så hade jag 300 kr :S HAHA Så jävla misslyckat

Senaste nytt.. Åker till Smögen imorgon med mamma, ska vara borta över natten bara, men det ska bli så jävlans skönt.. Har en skit jobbig känsla i kroppen av panik och ångest typ.. som om att jag har gjort något jag inte borde.. och det har jag.. Men.. allt kan man ju inte skriva ut i sin blogg där alla kan läsa.. :S Shit..

Det värsta är, att jag inte kan prata med någon om detta heller! :S Får tänka över denna saken, efter några glasvin med mamma imorgon, kommer säkertligen saker och ting komma ut...

Ska fika med tjejerna innan jag åker imorgon, ta ett varv på stan.. FÅR INTE SLÖSA MERA PENGAR NU!

Ha en fin kväll och tisdag, och onsdag :)

Puss & Kram
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0