Bilder ifrån Saras inflyttningsfest!

Ja, det är ju ioförsig bara tre bilder :) men det var så många som jag fick taget med min mobilkamera :P haha!
Man glömmer ju av att ta bilder när man bara har en mobilkamera! Måste skaffa mig en digital, hehe.

Enjoy!


Såhär blev det att jag såg ut, redlips och leopardtröja ;) haha..
Får ursäkta mina trötta röda ögon :$


När det inte finns tillräckligt med snygga killar, får man ta och pussa kompisen istället ;)
Hahaha.


Robin och Sara sitter och DJ:ar, inte riktigt musik som jag gillar kanske ;)

Sen måste jag bara få lägga ut en bild på Bella som jag tycker är så jekla söt!


Haha, tycker det är så gulligt när hon ligger så på sidan <3

Hoppas ni gillade bilderna ;)

xoxo
Madde


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan, vad snygg du är i det blonda håret och röda läppar :)

2009-12-11 @ 01:04:00
URL: http://hannaryytty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0