Helgen närmar sig med stormsteg! :D

Gokväll, gokväll!

Har jobbat delad tur idag igen :) Var mycket på jobbet så tiden sprang iväg som bara den..
Imorgon är det fredag! :D Då jobbar jag bara till halv ett, så ska träffa Linnsan i stan och ta en liten fika, sen drar jag iväg till Göteborg för att ha en liten mysig kväll med Sara och Simon i Björkekärr :D Vet inte om jag stavade rätt ;) haha..

Så det är vad som händer :D Igår hämtade mamma upp mig efter jobbet och vi åkte hem till Camilla och hjälpte henne att baka pepparkakor :P haha, jag gjorde så himlans tunna pepparkakor så att dom blev suuuuperknapriga och fick en touch av bränt.. muuuums ;) haha!

Nu ska jag ta och byta till mina nattekläder, sen lägga mig i soffan och kolla på tv :) Kankse lägger mig i sängen lite tidigare idag så att jag kan läsa lite i Marilyn Manson boken som jag snart har läst ut :P Riktigt ruskig bok.. Man får ju verkligen inte vara "fin i kanten", jäkligt grova saker.. :S Men eftersom jag fortfarande läser den så kan jag ju inte tycka den är så dålig och hemsk ;D haha..

Ha en fortsatt fin torsdag.. Kanske skriver lite ifrån Göteborg, får se hur mycket tid jag får över :D

xoxo
Madde

Kommentarer
Postat av: Sara

Du stavade rätt! Var supermysigt att du kom över. Ser fram emot nästa gång du kommer! PUSS!

2009-12-27 @ 21:43:31
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0