Jul, jul, stråååålande jul!

Hejsan alla glada!

Idag är jag leeedig! Precis som jag var igår. Njuter ut till fullo av mina lediga dagar.
Helgen blev ju lite tuff eftersom jag inte är så van att jobba helg och såppas långa pass.. :)
Men det var jätte bra dit jag kom, personalen var trevlig och brukarna vad mysiga också!
Så jag trivs, änsålänge ;) hahaha..

Det är vell bara att gilla läget eftersom jag ska fira min jul där också ;)
Men är glad att jag blev ledig på nyår, så man kan fira med skumpa och goa vänner <3

Igår så hade jag och Erika en soft dag, vi bara tog det lugnt, fixade iordning lite hemma, och var Bella vakt :)
Senare på kvällen gick jag ut på en promenad för att få lite friskluft och kände att jag behövde röra på mig lite :)

Idag har jag också tagit det lugnt, duschat en lååång och varm dusch, sen fixade jag lunch till mig och mamma, för hon är ledig idag också, nu ska vi åka och handla och sedan baka julstjärnor.. åååh dom är så mumsiga!
Senare ikväll vet jag inte vad som händer, kanske skulle Erika göra slingor i mitt hår, men vi får se vad som händer, eftersom vi pratar om Erika här ;) hahaha...

Tänkte sätta in lite bilder ifrån Saras inflyttningsfest, inte så många, men alltid roligt att få se lite bilder :D

Ha en fin tisdag!

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0