Men herregud!

Jag är ju helt döm nu, skrev att jag skulle skriva oftare och blabla, men så skriver jag en vecka efter :P haha!

Blev inte gbg i fredags förra veckan, blev Idol med mamma <3 lördagen blev lyckad, ser fram emot nästa gång jag ska ut med tjejerna <3

Har jobbat hela veckan iofs, så det kan ju också vara en anledning till att jag inte har skrivit något, har varit väldigt trött och inte suttit vid datorn..

I Måndags jobbade jag uppe på Tullen halv åtta till halv tolv, sen så åkte jag ner till kontoret för att lämna in min timrapport + gå på ett möte angående ett vikariat.. Och jag fick det såklart ;) Så ska jobba uppe på sjöbo nu hela december ut, sen får vi se om dom måste förlänga vikariatet eller inte.. Finns nämligen en anledning till att jag behövs där. Men kan tyvärr inte skriva ut det!

Ah, det är mycket som har hänt i veckan.. kommer inte riktigt ihåg allt :p haha

Träffade Ellis igår efter jobbet och vi tog en promenad till hennes och henkes(ellis pojkvän) nya lägenhet, super mysig och perfekt storlek för dom två! :)
Man blir bara mer och mer sugen på att flytta själv, fan va roligt att kunna inreda sin egen lägenhet!

Vi bestämde iallafall vad vi ska göra i hennes lägenhet.. typ disneykvällar, vinkvällar och kaffe på deras mysiga balkong haha! Man får ju alltid massor av idéer vad man kan göra, sen gör man inte ens hälften :P

Nu sitter jag hemma hos Erika, trode jag började jobba åtta i morse, så jag gick upp klockan sex och kollade sen på mitt schema, nej men där står det att jag börjar 16.00 istället.. Gud vad sur jag blev att jag hade gått upp och allt redan.. Så jag käkade frukost, kollade på the voice och sen sov jag i två timmar till :)

Nu ska vi äta lunch :) Blir kyckling, rödcurry med ris.. riktigt kryddstark mat :) mumma!

Slutar iallafall åtta ikväll, så inte någon lång dag för mig inte.. Är bara dunder nervös för hur det ska gå på det nya stället (A)

Ha en trevlig fredag, även om ni bara ska vara hemma och mysa med Idol, eller om det blir party :)

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0