Onschdag!

Hejsan hejsan! :)

Dagen började med att jag vaknade klockan halv sex (snoozade till sex) och satte mig och käka frulle medans jag kollade på The voice, sen fixade jag snabbt iordning mig med favoritmusiken ifrån Spotify :D

Gick ner till högskolan för att ta bussen upp till jobbet, skickade ett sms till västtrafik, men fick tillbaka ett sms där det stod att det var teknisktfel med biljetterna nu.. Fick smått panik och skickade ett till och ett till och ett till.. Men fick samma svar tillbaka helatiden.. Såg bussen närma sig och visste inte vad jag skulle ta mig till, men så fick jag ta det på bankomatkortet istället.. Fan vad irriterad jag blev.. Min morgon som började så bra.. och det blev ju inte bättre när hela bussen vad PROPPfull och jag var tvungen att stå och balansera i gången :S

Annars var allt bra på jobbet och tiden gick fort ! :)

Nu sitter jag iallafall hemma och njuter av mina tre timmar jag är ledig innan jag ska tillbaka och jobba fyra timmar till :) Slutar åtta ikväll, så det är ju inte så farligt..

Julstjärnorna blev jätte goda :D Dom gick snabbt och baka och resultatet blev heeeelt suveränt ;) haha

Får se om det hinner hända något roligt under tiden jag är ledig eller efter jobbet ;) haha..

Ha en fin onsdag!

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0