20/2-09

Fredag,
har en jävla huvudvärk som inte vill släppa.. gör jätte ont, har tagit alvedon men den funkar ju inte...
Skulle egentligen hängt med Sara & Simon till Mariedal för att kolla på en spelning, men kan tyvärr inte göra det pga mitt stora jävla onda huvve!

Sitter här nu och känner den goda matlukten sprida sig.. Mamma lagar potatis och köttfärsgratäng.. mmmmh!

Erika (min andra syster) dyker vell upp snart och ska joina oss hela fredagskvällen .. :)
Är min andra helg utan alkohol och jag känner att jag bara vill springa ut och dricka några öl och dansa som en galning...
men mååååååste hålla mig i skinnet ännu tre helger!

Träffade Elli idag, alltid lika trevligt att vara med henne.. ! :) Love <3

kommer inte på så mycket mer att skriva :)

ha en trevlig fredagkväll!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0