50 års fest, bakfylla & Elli

Hallojjsan!

I lördags var det 50 års fest, riktigt roligt var det.. Fick träffa alla från Dalarna och dansa vilt till ett liveband!
Vill tacka alla som var med och gjorde min kväll till en oförglömlig!
Drack ju ett antal öl och vin glas, så blev lite rund under fötterna.. så jag fick ju stå mitt kast på söndagen.. ;)

Började med att jag vaknade med mycket torr mun, efter att ha drömt en härlig dröm om massor av vatten och dricka som jag bara klunkade i mig.. Min mobil ringer och jag måste skynda mig upp för jag bara hade en halv timma på mig att fixa mig för att sedan åka och städa i lokalen.. När jag kommer upp har jag inte riktigt hunnit reagera på min huvudvärk och hur illa jag mår.. Möts av min moster och hennes familj sittandes och käka frukost.. Massor av goda saker att käka.. Men det enda jag fick i min var en gurkskiva och citronvatten..
När vi kommer till lokalen stinker det öl och äckel bös.. Så mår ännu mera illa.. Så jag bestämmer mig för att ta uppgiften att borsta av bilen som har stått i snöovädret hela natten... Sedan busade jag lite med Bella i snön också!

Kommer hem och sover någon timma på soffan, mamma väcker mig och säger att vi ska käka grekiskmat.. så beställer en slovaki, eller vad fan det heter... kan meddela att det var inte gott ;)

Så gårdagen gick mest åt att bara sova och må dåligt ;) haha..

Idag träffade jag Elli och snackade lite, tack för att du var mitt stöd idag.. :) Hade nog inte klarat av det själv :)
Mamma hämtar upp mig och vi lagar en mycket god kyckling rätt som jag hade recept på =)

Imorgon blire hem till Anna och mysa, sen ska jag spinna på kvällen.. Härligt.. att äntligen komma igång med träningen! =)

Ha en trevlig vecka, och alla som har sportlov... kom ihåg, SPORTA!!! ;) haha..
Skriver nog mera sen.. när jag har tid som sagt ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Elli

Såklart jag alltid ställer upp för dig gumman <3



ps. det heter sovlaki men du var nära ;)

2009-02-10 @ 10:33:46
Postat av: anna

det var trevligt att träffa dig! :)

men det får vi göra oftare!

PUSS

2009-02-10 @ 15:42:52
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0