baby I can see your HALO!

HALLO!

Hoppas allt är fint med er, själv mår jag skit bra.. :)
Igår träffade jag Ellinor och Anna, mycket trevligt var det, sökte jobb, fikade, snackade mååånga gamla minnen och kollade innebandy.. Massor av snygg killar.. mums ;) haha..

Idag hade jag prov i skolan i ämnet MIBAS = Människor i behov av stöd.
Kunde bara halva provet, vi skulle kunna på dyslexi och damp, kunde bara om dyslexi.. :$

Efter provet åkte jag och två andra tjejer i klassen som jag har grupparbete med ner till stan för att gå till introduktionscentret, skulle intervjua en gubbe som hette Janis där.. Lärde mig mycket av att lyssna på honom, har fått en helt annan syn på invandrare och hur mycket de kämpar när de kommer som flyktingar till Sverige!
Vi har nämligen ett grupparbete om flykting barn och deras familjer. :)
Vi blev klara där ungefär vid halv tolv tiden, så jag stack till gymmet direkt efter, eftersom de ligger precis runt hörnet.

Gick på en konstig maskin, vet inte vad den heter.. 45 min.. Svettades som fan :P haha..

Annars har det inte hänt så mycket, tagit det lugnt resten av dagen, sovit på soffan typ ;)

Ska vell lägga mig där igen och låta tv:n söva mig! :D
ha en trevlig torsdagkväll

PUSS! <3

Kommentarer
Postat av: anna

vad bra att du tycker att den blev snygg! :D

ja, vi får ses nu i veckan så ska jag ordna detta.

nu är jag påväg hem från en UNDERBAR AC/DC konsert! haha :D

love you

2009-02-21 @ 12:52:37
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0