Förändrigar, förbättringar och BELIVE ME!

Hejsan!

Har inte hunnit skriva på några dagar, (har inte suttit vid datorn). Men iallafall, i tisdags var jag hos läkaren och fick svar på varför jag hade så himlans ont i min nacke.. Jag har inflamation i nackmusklerna.. Men men, blir ju bättre var dag som går, eftersom jag knaprar piller :)

Har träffat pappa två dagar i rad nu! Surprise, surprise! :) Har haft det mycket trevligt..
Vi har bokat en resa till Köpenhamn den 28 mars, mysigt!

Idag har jag varit hos frissan och kollat håret som jag snart ska sätta i :) Jippie! Fick reda på att det bara skulle gå på 2500kr, jätte billigt ju! :) Så nästa torsdag kl 14,45 börjar jag sätta i håret :D haha..
Har även beställt en tid så att jag kan tatuera in min schnögga tatuering, 6 mars..
Massor av saker som händer !

Mammas 50-års fest är sant kommen, och vi har inte ens kommit på texten till låten.. alltså den som ska handla om henne. Så nu är det dags att ligga i...

Idag blire bara lugnt med mamma och syrrorna, käka tacos och bleka min utväxt som är yellow! :0+

Ha det bra allehopppppa!
Puss & Kram

Föresten! Jag kommer att klara av att vara alkoholfri i 4 veckor, jag vet att ni inte tror mig, men up yours, det kommer jag visst!

Kommentarer
Postat av: Elli

Fan vad skoj de låter längtar tills på lördag de skall bli skit kul:P



hoppas allt blir bra

älskar dig gumman (L)

2009-02-05 @ 17:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0