Fredag & lön

Tjenis!

Idag var jag ledig från skolan, så jag och Erika drog till gymmet vid tio tiden och tränade.. Herrejisses, är helt slut i armarna ;)
Sen var det snabbt hem och duscha och sminka sig, skulle ner till frissan och kolla mitt hår vid halv ett, det tog kanske 2  minuter för henne att kolla.. Sen hem igen, käka lunch och nu sitter jag här! =)
Ska träffa nathalie vid fyra tiden och lämna hennes fritidskort som jag lånade av henne igår :)

Sen måååste vi åka och handla, tomt i alla skåp och vrår.. :) mamma har ju fått lön idag ;) hehehe..

Igår träffade jag ju pappa, käkade på Jensens böfhouse, eller vad det heter, men jag får ju inte käka vad som helst, så var tvungen att käka en ren sallad, utan några kalorier :P haha.. Medan Camilla & pappa satt och käkade grillad lax och oxstek!

Ska vell lägga mig i soffan och softa till mamma kommer, sööva.. ikväll blir det mys med Camilla, Magnus & Bella, I think..
then tomorrow ska jag träffa Ellinor sötnosen <3<3

ha en trevlig fredag!

Puss <33

Kommentarer
Postat av: Camilla

KLART DET BLIR MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSSSSSSSSSSSSS!! hehe..ville vara lite hysterisk! :) Ska vi hyra film? Tror inte det komemr något kul på tv nämligen... Pusselipuuuuuss på ditt härliga ansikte!

2009-02-27 @ 14:36:02
URL: http://camillatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0