Fredagen den 13 !

Hejsan!

Idag är det fredagen den 13, och jag är superduper fest sugen!  hihi, men nej nej... ska hålla fingrarna borta från alkohol :)
Idag ska jag träffa Anna & Elli och ta en fika på Viskan, var längesen man var där.. Innan satt man alltid på deras uteservering och drack kaffe.. men har inte blivi så nu.. 
Just ja, håret blev ju mycket längre än vad jag hade kunnat ana.. hihi.. Det är långt och jag ser annorlunda ut.. Men jag ÄLSKAR det..
Måste bara vänja mig vid pluttarna och att det är långt ;)

Senare vet jag inte vad som händer riktigt, jag och mamma ska iallafall göra en fruktsallad till kvällen som vi kan smaska på framför tv:n ! :)

Jaja, skriver kanske senare.. Ha en "trevlig" fredag... ;) Hoppas ni inte råkar ut för något hemskt bara..
(själv kommer jag säkert halka påväg ner till stan och slå mitt huvve så hårt att alla mina hårförlängningspluttar flyger av)

PUSS & KRAM! <3

Kommentarer
Postat av: vivi

inte hårfärlängningspluttar madde :P

utan extensions. haha ^^

va du är söt

2009-02-13 @ 12:07:22
URL: http://burny.blogg.se/
Postat av: camilla

hihi..du e ju rolig! :)

2009-02-16 @ 13:09:40
URL: http://camillatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0