Minnesluckor, knäckt nacke & Bella!

Hej..

Kan börja med vad som hände i lördags, Ellinor kom hit och vi knäckte en öl innan Sara & Simon kom och hämta upp oss. Resan dit var mycket trevlig och vi sjöng med i låtar.. Tog oss ungefär lite mer än två timmar att komma fram eftersom vi skulle stanna och röka och kissa ett antal gånger.. :)
När vi kommer fram har vi svårt att hitta och vi kommer till något jädra knytkalas för 75 åringar.. Så vi fortsätter leta..
Tillslut hittar vi stället.. Väl där så börjar mitt minne att försvinna, eftersom jag drack vodka.. (klarar inte av det)
+ att vi drack i speed fart!
Så det jag kommer ihåg från den kvällen är:
Vi sitter och pratar vid bordet, vi köper öl, vi kommer in till bandets rum och sitter och snackar där, jag blir jäkligt bra kompis med en tjej från stockholm, vi headbangar, jag får en autograf(på ett jävla töntigt och omoget ställe), min nacke börjar krångla, jag ramlar och sen hoppar vi in i bilen..

Typ det jag kommer ihåg.. Sen har jag minnen från hemresan.. Men orka skriva allt det..
Ber om ursäkt om jag betedde mig som ett svin.. För jag har en känsla av att jag har gjort det!

Men iallafall, söndagen så åkte jag, Erika & Camilla ut för att inhandla saker till våran mammas 50 års fest.. Som vi håller i.. Står på Ö&B för att betala, när min nacke börjar att skaka och jag kan verkligen inte hålla den stilla.. Jag får sån jävla panik och camilla och erika försöker hjälpa mig.. Eftersom dom också ser vad som händer..
Mitt huvud slutar inte att skaka och jag känner mig som en gammal 90 årig tant eller nått.. När vi kommer till Mc'donalds för att käka, måste jag be om att få kniv och gaffel, för att jag inte kan böja nacken utan att jag börjar att skaka.. Så sitter där och käka min Mc´chicken med kniv och gaffel..

Idag var det meningen att vi skulle till läkaren och kolla nacken, den har ju krånglat i några månader, men nu är det extremt.. Mamma ringde dit och dom sa att jag skulle stanna hemma och vila, och sen komma dit imorgon.. För det fanns ingen tid idag.. Men att MÅSTE komma in imorgon..
Så nu sitter jag här och är Bella vakt..
Mysigt!

Puss Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0