Mycket omkring & nu är det redan tisdag!

Hallå!
Ja det har inte blivit mycket till skrivande för min del denna helgen. Har varit mycket som händer så har inte hunnit sätta mig ner och skriva.
I fredags träffade jag Anna och Ellinor och fikade, hade riktigt trevligt och på onsdag ska vi träffas igen! :)
lördagen var lugn och jag tränade bara med min storasyster Camilla på morgonen, senare så åkte vi till min kusin på kalas.
Söndagen var inte så mycket som hände heller, hängde med Camilla och hennes pojkvän Magnus till ONOFF när dom skulle köpa en digitalkamera! Senare hade Camilla lite kalas eftersom hon fyllde 25 :D

Igår var jag i skolan, första dagen efter sportlovet, var riktigt trevligt faktiskt, fick mycket beröm för mitt långa blonda hår ;) haha.
Hände inte så mycket i skolan heller.. Man orkar inte riktigt ligga i "som man brukade göra" haha..
På kvällen blev det viktväktarna med Camilla, har börjat där nu, har hållt på i 2 veckor och har redan gått ner 5 kilo :D
Så jävla roligt ! =)

Tisdag idag, ska prata allvar med min kompis Sara, vi har det lite geggigt nu, så ska lösa detta :)
Halv sju ska jag gå till spinningen, lääängtar..

Men vi hörs senare!
Ha det fint
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0