Nu jävlar är det Madde!!

Tjalo!

Har suttit och tänkt... haha låter skit löjligt.. men har iallafall kommit fram till att detta året ska bara handla om MIG!
Jag ska bara tänka på mig själv & hur jag själv känner och göra allt som jag vill!
Slutar skolan till sommaren, så reser jag bort med Ellis! Fyfan va härligt..

Idag blev det inget torpa, vi åkte till sjömarken och hestra utkiksplats.. tog massor av fina kort..
Senare så träffade vi pappa och tränade gym.. :)

Någon som har lust att ta en kaffe med mig någon dag? Hör av er bara..
Känner för att hitta på saker helatiden! :D Full av energi..

Slutar detta korta inlägg med att säga: Alla ni som ska hålla på och låtsas vara en kompis kan bara sluta upp nu! Så jävla sjävklart gör ni det för mig.. Falska människor kan bara dra åt helvete!

Ha en trevlig kväll :D:D PUSS PUSS!
+ lägger in bilder senare!

Kommentarer
Postat av: anna

jag vill ta massa koppar kaffe med dig! :D

2009-02-12 @ 10:53:48
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: Sara

Vem syftar du på när det gäller falska människor?

2009-02-12 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0