Torsdag! :)

Hejsan!

Klockan är bara tjugo över sju.. men måste gå om typ fem minuter för att komma lagom tid till skolan!
Idag har jag bara två lektioner.. men har ett prov :/ Hoppas att det går bra iallafall.. Handlar om Autism & Asperger.. läste på lite igår..

Idag ska jag träffa pappa, ingen träning idag nej, tränade i tisdag och igår, men måste ta en ledig dag :)

Skulle egentligen ha börjat kolla balklänning denna veckan, men har inte haft någon ledig tid alls :S helt sjukt vad mycket man gör utan att man tänker på det.
MÅSTE verkligen börja kolla nästa vecka, annars kommer bara det finnas trasor kvar när jag börjar kolla ;) haha..

men måste dra nu, ha det fint

Puss <3


Jag är trött och ser lite weird ut, men tänkte att det var tid inne att sätta in en bild :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0