Träningsvärk & Torpastenhus

Heeeej!

Igår var det spinning som gällde, jesus vad skönt det var efteråt.. Har aldrig mått bättre! Alla borde spinna, iallafall en gång i veckan, det är skit härligt! Men idag sitter jag med träningsvärk, det är gött ioförsig, då känns det iallafall ;)

Annabanan träffade jag en sväng igår, hade riktigt trevligt, vi kollade på gamla kort, drack te och snackade och kollade på "Sanning eller Konsikvens".. Det var ett tag sedan man såg den filmen.. Måste verkligen träffa den bruden oftare! Helt underbar är hon.. Många goa skratt fick vi...

Mamma köpte sig en systemkamera igår, :) Skit roligt att ta bilder, dom blir jätte fina...
Så idag har vi bestämt att vi ska ut och ta kort ute vid torpastenhus.. Vi tar med oss Bella också, så hon får vara modell ;)
När vi kommer hem måste vi färga min utväxt! Gjorde ju inte det sist jag skrev att jag skulle göra det.. Så idag är sista dagen.. Imorgon kvart i tre ska jag göra min hårförlängning/förtjockning ;)
Kan ju säga redan nu att det inte kommer att synas mycket på längden utan på tjockleken ;) hahaha..

Jahapp, jag är inne på min tredje dag.. alltså utan alkohol.. haha.. inte så jobbigt faktiskt! ;)
Är glad att jag har mina vänner som vill hitta på massor av saker med mig! Trevligt att ni finns..

Imorgon blire vell inte så mycket mera än hårförlängning.. sedan lugnt.. Aja jag skriver imorgon, om hur mitt hår blev..
Kan även sätta in bilder från torpa!

PUSS allihopa, hoppas ni får en trevlig onsdag! =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj systeryster!!

Glöm inte att läsa min blogg med! hehe..inte för att jag har skrivit så mkt ännu..men ändå, vill ju ha EN läsare iaf ;) Pusselipuss

2009-02-11 @ 13:18:05
URL: http://camillatill.blogg.se/
Postat av: anna

jaa, det var verkligen trevligt igår och det får bli mer sådanna dagar snart!

du är underbar du med din lilla uff:)

2009-02-11 @ 16:21:24
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0