God morgon, god natt & god morgon!

Hallå!
Har inte kunnat skriva på länge, mitt internet har varit off.. Men nu är jag tillbaka! ;) haha

Happ, min födelsedagsfest blev ju riktigt lyckad faktiskt, dansade och spelade massor av konstiga spel! :) Efter mig så stack vi ner till lilla krogen och shotade lite lakrits shotar :) mums, mycket gott! Sedan blev det swing, där försvann alla åt olika håll, men Dino(Sara) & jag vi dansade tills morgonen grydde!

Dagen efter alltså söndagen, var mycket, mycket, mycket, hemsk.. Har inte varit så bakis på jag vet inte hur länge som helst! Så skulle jag sitta uppe och vara trevlig mot mina släktingar, fast jag egentligen bara ville gå och dränka mig bland mina kuddar..
På söndagskvällen bjöd mamma mig på thaimat, vi gick och åt på thaisilk, lite buffé är ju inte pjåkigt!

Ingen skola igår! Var hemma med Dino och sov typ.. ingen av oss mådde riktigt bra så vi låg i min soffa och sov tills klockan blev halv tolv.. Så lagade vi mat :D hehe, skinksås med soya och ost :D mumma!
Har tagit en bild, men har inte fått in den på datorn.. :)
Men det var riktigt trevligt iallafall! haha..

Idag ska jag ligga hemma igen, kolla tv och sova!
Blir vell skola imorgon :( Blöö! Trök..

Ha en rolig tisdag så hörs vi! BYEBYE!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade det jättemysigt! Vad skulle jag göra utan dig..? <3

2009-01-28 @ 18:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0