Granna Onsdag!

Hallojj..
Onsdag.. Blev ingen skola idag heller.. Vaknade ungefär vid 10, så kände att det inte fanns någon anledning att gå till skolan.

Igår var det mysigt, gick hem till Erika vid lunch och kolla tv lite, sov, och sen lagade vi Indiskmat, det var gott..
Tänkte skulle bjuda på det någon gång när jag bjuder hem vänner.. :)
Senare så kom mamma hem, hon hade varit hos en spåkvinna, så vi satt och snacka lite.. Lite läskigt eftersom hon snackade om mig också.. :S :)

Idag ska jag träffa min pappa en stund, har inte sett han på en vecka (som vanligt). Men det ska bli roligt.. :)
Så ska vell hoppa in i duschen snart och fixa till mig, kanske till och med tar ett bad, .. Jaja, vem vet?

Men vi hörs ! :)
Ha det gött!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0