Lördag är det fest??

Hejsan svejsan!

Igår blev det en mysig tacokväll med mamma, kollade på en film också.. Prom Night hette den.. Hmm, inte vad jag tycker om iallafall, tröga människor som springer runt.. Nää, det har jag inte tid med..

Fick skit snygga träningsskor av mamma igår också.. Bra! Nu kan jag sätta igång med min träning.. :D

Idag ska jag åka till Lidköping med Sara, Ellinor & Simon ! :)
Får se hur det blir där, jobbigt nu när massor av människor vill att jag ska hänga med ut på krogen! hehe...
Men kan bli lite roligare att vara någon annanstans än i Borås.
Eller blire party i Lidköping? :S

Nu ska jag fixa mig så att jag är redo för vad som än händer ;)

Ha en rolig lördag.. får se hur min blir! ;)

PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0