På torsdag är det ärtsoppa, på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst!

Halllåååå! :D

Gårdagen var mycket trevlig, skolan i fyra timmar, sen lunch med Sara :)
Blev faktiskt bjuden, på thai, hon är super duper gullig! hehe.. Sedan var jag på ett privat ärende, men det gick också jätte bra! Mamma hämtade upp mig och överraskade mig med att vi skulle åka till Visko :D
Där hittade jag dom mest sötaste klackskorna, helt suverääna!
Vi skulle hämta upp Camilla i Knalleland så jag sprang in på Gina och kollade om det fanns något fint, och det gjorde det :) Så mamma var så snäll så hon köpte denna gulligaste jeansklänningen som jag ville ha! =)
På kvällen blev det ju lite konstigt, kommer hem till pappa.. och allt är inte alls som man hade planerat.. BLÄ för det!

Idag ska det bli Ellinor, sen vet jag faktiskt inte.. Vi får se vad som händer när hon ska gå och jobba!

Have it najs fågelbajs!

Ska dra till duscho nu!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0