Skolan är såå tråkig, MEN, det är ju snart min födelsedag!

Hejsan allesammans! :)
Varit i skolan idag, hade två lektioner men kändes som jag hade 50... Herregud vilken stressad dag det har varit..
Jag och Sara gjorde klart ett arbete i all hastighet och kom försent en halvtimme..

Ska snart börja plugga.. urscha.. men tyvärr måste man ju!

Happ, i helgen är det ju min födelsedag, ska bli ett litet party på lördagen, hoppas att det kommer att bli trevligt! Tycker även att det är roligt att så många kommer, även om jag inte pratar eller umgås med dom så mycket längre ! :)

Så imorgon på min lediga dag, ska jag fixa massor av stuff till hela kalaset ;)

Tänkte jag skulle lägga upp en partybild, passar ju så bra när jag pratar om detta ;)


Så jag säger SKÅL och en ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: anna

Ja, snart är det LÖRDAG :D

2009-01-22 @ 15:34:48
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0