Fan vad jag behöver pengar! :P

Hallå!

Shit vad allt kostar så jävla mycket då! Ska nog sluta röka så att jag har råd med viktigare saker.. men det får bli någon gång i framtiden.. inte just nu iallafall! ;)

Igår var jag Bella vakt, sen slutade mamma kvart i två och vi  åkte och kollade på mer klännigar! och vet ni vad? Jag hittade en klänning!!! Wohooo! Skit söt är den och jävligt skön att ha på sig.. :) Hade tur igår verkligen!
Senare så lagade vi mat, jätte god kyckling i ugn, sen låg jag i soffan och tog det lugnt bara :D
På kvällen kom Camilla, Magnus, Bella & Erika över och jag bjöd dom på min hemma gjorda rabarberpaj, den blev uppskattad! :D

Idag ska jag köpa lite öl, träffa Anna en stund, får se om hon vill hänga med upp till Sara senare på kvällen och ta en grill :) Men men, blir nog ingen torsdagkväll för mig då.. eller, ah.. kanske.. man vet ju inte vad som händer, allting kan hända en dag som denna ;) haha..

Ha det fint allehopa! ;D

Puss & kram
// Madde

Kommentarer
Postat av: Anna

Hos Sara istället för vattentornet?

Vi får höras av senare :D <3

2009-07-02 @ 11:38:55
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0