Godkväll Sverige! :)

Hallojsan!

Dagen har varit rolig, har typ inte haft en lugn stund förens nu.. eller ah innan.. :S :P

Vaknade klockan nio av att min super irriterande mobilalarm tjöt! Så hoppade upp helt nyvaken och chockad över att vakna till något sådant oväsen, men förstod lika fort att jag skulle till gbg idag och det var därför jag inte fick sova i lugn och ro. Så det var bara att hasa sig upp, gå på toa och tvätta sitt ansikte så att man skulle vakna. Fixade mig i lugn och ro, bussen gick inte förens 11,35 så hade god tid på mig, vilket jag gillar att ha :)

Träffade Sara och Sofie utanföra resecentrum, bussresan dit var skit rolig, fast blev snabbt irriterad och ville av och röka (hade nämligen inte rökt på hela morgonen). I gbg hittade Sara en jätte fin klockan som passade henne perfekt! Sen köpte hon ett par byxor också! Men jag, fattig som jag är, köpte INGENTING :(

Måste tacka er tjejer för en sjukt rolig resa till Göteborg :D


När vi kom till Borås kom Saras pojkvän Simon och hämtade oss vid stationen, så åkte vi och handla på city.. Sara handlade mat till våran Road trip! Vi ska nämligen åka och tälta någonstans över en natt, kommer bli mysigt! :D


Fick skjuts hem och trode att mamma skulle vara hemma med färdig lagad mat, jag var nämligen skit hungrig eftersom jag inte hade ätit på flera, flera timmar :D Men nej nej, hon var ute och shoppade klänning till bröllopet, så jag fixade ihop en väligt god middag till mig och henne, och det uppskattade hon mycket <33


Men men, får se vad som händer imorgon, Bella ska vara här iallafall, skulle nog färga Saras hår också :)


Ha en trevlig natt

Puss & Kram

// Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0