Idag är det FF!!

Hejsan hejsan,

Blev en trevlig dag igår, Sara, simon & jacob kom och hämtade upp mig här hemma, så åkte vi till Coop och handlade lite grill.. Sen åkte vi hem till Sara och satte igång grillen och fixade tillbehören, Efter en stund kommer även Robin & Johanna, så vi käkade ute på saras uteplats, jätte mysigt blev det.. :)
Åkte hem och somnade framför tv:n och med fläkten på högsta blåst!

Vaknade typ tio idag, fick panik eftersom jag och Sara hade snackat om att vi skulle åka till gbg. Så slänger mig upp och käkar frukost och sånt, sen gick jag in på msn för att kolla om Sara var online, och som tur var, var hon det :D Vi kom överens om att skita i gbg idag och åka typ på tisdag istället. För hon behövde städa hemma och jag behövde duscha och städa lite i mitt rum också! :)

Som sagt, idag är det ju FF, alltså FredagsFest! Johanna har fyllt 17 så vi är bjudna på lite party, ska bli trevligt.. lät som det skulle komma mycket folk, men vi får se =) Ska bara dricka typ 4 öl eller nått.. vill inte bli för full idag :)

Imorgon blire nog att träffa min resekamrat Ellis, om det blir fint väder snackade vi om att dra till havet, hade varit så gött :)

och i September åker jag och Ellis till Turkiet igen! :) Vi ska sista minuten ner, måste bara jobba ihop pengarna nu ;)
Fan va roligt det kommer att bli, och härligt!

Men får skriva mera någon annan gång..

Ha det fint

Puss & Kram
// Madde







Underbara Turkitet (Alanya)


Vill bara vara där igen och sola! Och fyfan va roligt det var i vattnet :P haha eller vad säger du Ellis? :P
Rullar runt :P HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0