Midsommar i luften... näe... bara regn!

Hejsan svejsan!

Har inte skrivit på länge, I know, men har inte hunnit.. haft fullt upp nu det senaste!

Hade möhippa för Camila för några helger sedan, så jävla roligt blev det, helt jäkla perfekt dag.. Solen sken och alla vara glada, kvällen slutade på Harrys, men kommer dock inte ihåg så mycket från kvällen! :)

Helgen efter möhippan hade Carro födelsedagsfest, hon fyllde 18 så hon bjöd hem sina tjejkompisar! Det var trevligt ;)

Sedan var det dags för STUDENTEN!!!! :D
Fyfan vad man längtar tillbaka, på morgonen halv sju började man dricka, hela klassen träffades hemma hos Ellis och förfestade, sen stack vi ner till skolan och fick betyg, tog kort och mingla m.m. Det var så jävla roligt att springa ut och skrika och alla föräldrar stog och glodde, man var skit lycklig.. Sen upp på flaket och vara ännu mera galen och full ;) Sen hade mamma och min moster fixat en jätte fin studentfest för mig och min kusin, hade skit trevligt!! På kvällen åkte några ifrån klassen hem till Victoria och förfesta innan krogen ( tycker att det var tråkigt att inte flera kom ). Sen gick jag och Ellis till Grand och träffade lite folk och dansade, var trevligt att se vissa personer, ;) haha.. Sen gick vi till Swing och där bråkade jag politik med några killar.. Men kvällen blev lyckad och jag var hemma vid halv fyra - fyra.

Sen  har jag ju skaffat jobb, så nu har jag jobbat lite. Har fått jobb på ett boende på sollundavägen, med utvecklingstörda. Så jäkla trevligt och mysigt jobb, dom är helt underbara där! :D

Imorgon (midsommar) ska jag hem till Sara och fira med god mat och nubbe! ;) haha..

Vi ska plocka blommorna till midsommarstången idag så ska vi fixa den, vi ska även göra midsommarkransar till vårat hår! :)

På lördag ska jag, mamma, camilla & magnus + bella, åka i arnsfotspår. Får se hur jag mår egentligen, kanske behöver en påse att ha huvvet i för att inte spy i hela bilen. ;)
Erika åker nämligen till london idag, så vi räknade inte med att hon skulle med! ;)

Det var nog allt, om jag kommer på något mer, så skriver jag igen! Får se om jag skriver lite oftare och inte en gång i månaden ;)

Puss & Kram // Madde

Här kommer lite bilder!


Carro fyller 18 år!! Woho, grattis!


Linn, Sara (Dino) & jag på balen <3


På flaket var det riiiiktigt roligt! Var lite hes dagen efter måste jag säga :P


Jag & Alvar, gulligaste bebisen!! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

När jag läste det här om studenten och midsommar så blev jag faktiskt tårögd. Det här är lite av ett slut på allt.. Om vi tänker efter. Jag menar, du kanske åker utomlands och jobbar och jag åker iväg för att plugga! Jag vill inte förlora dig! Så får det inte bli! Ska bli kul ikväll! Längtar efter dig! <3

2009-06-18 @ 14:41:51
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0