Nu ska värmen komma!

Tja!
Äntligen hör man på Tv4 vädret att det ska bli sol över hela landet, över 20 grader hela veckan! Såå jävla skönt!

Ska ioförsig jobba onsdag, torsdag, fredag! Men man kan ju vara ute med de utvecklingstörda på gården, eller ta promenad.. Så slipper man sitta inne i det fina vädret! :)

Min midsommar vad jätte rolig :) Var hemma hos sara och käkade god mat, drack nubbe som var mycket god, sen så satt vi och snacka ganska mycket och rökte.. sen en snabbis i bastun :) Somnade på hennes soffa, dagen efter bar det iväg i bilen.. Jag kanske hade sovit i tre timmar när jag satte mig i bilen dunder bakis och sleten!
Vi skulle ju åka i Arns fotspår. Men det gick jävligt bra, min bakfylla försvann ganska snabbt och jag klarade av att springa runt i olika kloster och kyrkor :P
Det var en jätte trevlig utflykt med Mamma & Camilla.. Magnus & Bella kunde tyvärr inte följa med.

Erika kom hem från London igår, hon hade köpt jätte fina saker ( men inget till mig ) hehe ;)

Idag ska jag träffa Ellinor, så får vi se vad vi hittar på tillsammans, det är ju ganska fint väder ute så kankse blir att sitta och glassa i solen uppe vid vattentornet ! :) Vem vet,...

Ha en trevlig måndag allesammans!

Puss & Kram
// Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0