Oboy, vilket vackert väder! :D

Tjena!

Sitter här och är klibbig framför datorn, hjälper inte ett piss att öppna balkongdörren för det finns ingen vind ute :P

En helg utan mamma hemma kan man tillbringa såhär:

På fredagen efter jobbet åkte jag hem och duschade, sen kom Ellinor hem till mig och hon fixade tacos medans jag fixade mig klart. Vi käkade lite och drack lite. Sedan begav vi oss till balkongen och satt där ute och mös i solen med våra öl och vinglas, efter ett tag kom några killar upp till mig och vi förfestade, sen stack vi ner till stan.

Vaknade på lördags morgonen med att se Camilla sitta och kolla på mig så jag umgicks med henne hela dagen, vi solade, käkade god mat och kollade på film, skit mysig dag ! Underskattat att titta film på lördagskvällarna, måstes göras om såklart!

På söndagen kände vi att vi ville hitta på något när vi vaknade, så jag, camilla, erika & charlotte drog till djurparken och kollade på djuren... djävulskt varmt men mycket underhållande.. haha, dessa tjejer är ju helt underbara.. där gick vi i några timmar, drack massa, massa, massa, eftersom svetten bara drypte. Sen tog vi bussen från knalleland och käkade ute på den nya restaurangen/baren som ligger på hötorget... där var maten mycket god.. vi satte oss senare i parken helt utmattade på gräsmattan, men efter ett tag orkade vi inte sitta kvar där. Så vi gick hem och tog oss en liten tupplur.. när vi vaknade hade mamma kommit hem och vi kunde låna hennes bil och åka och bada ute i viared, fast då hade Charlotte hoppat av och Magnus hängde med oss istället! :D

Sådär har min helg sett ut om man tar den korta historian ;) Kan även tillägga att jag var en riktig bakpotatis i lördags, helt död.

Idag har jag fixat lite hemma, solat ute med Erika, träffat pappa, camilla & erika, varit ute hela dagen, så det har känts bra! Man vill ju inte sitta hemma en såhär fin dag!! :D

Hoppas alla har haft en lika trevlig helg som jag har haft det! Man får vell se vad som händer denna veckan.. Hoppas iallafall på något roligt. Tyvärr så har ju alla redan typ planerat upp vad de ska göra :S:(

Ett litet tillägg vi har inte längre hemtelefon, så ingen idé att försöka! :)

Ha det fint

Puss & Kram
// Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0