Skönt att det blev lite regn iallafall, men nu räcker det!

Hallå!

Vaknade ganska sent idag... skönt att få sova ut ibland :)
Träffade Sara efter lunch och vi gick runt i stan lite, hon fixade saker hon behövde & jag köpte en fotlänk och en ring..
Sedan satte vi oss i parken och Sara lunchade på en banan och en smörgås :P
Skulle träffa mamma vid tre så vi skilldes åt på busstorget.

När jag väl hade träffat mamma drog vi till knalleland och hämtade upp Camilla från jobbet, åkte tillbaka till stan för att kolla på klänning till bröllopet, ska ju nämligen vara tärna så måste hitta en ganska snart! :P Men hittade fan ingen, klänningen ska vara svart, i vanliga fall så är det ingen tuff match att hitta en svart klänning, men när det är sommar och solen är som mest, så är det inte lätt alltså...
Men vi planerar att åka till Gbg någon dag och kolla alla affärer där också ;) haha...

Fan vad man blir less på livet ibland alltså, nu menar ju inte jag att jag vill gå och dö eller nått.. men man vill ju att det ska hända något nytt ibland, något roligt och uppfriskande ;)

Kan inte bara någon komma och dra med mig långt ifrån Borås, sova borta några nätter och bara vara... Hade varit skit gött! Är trött på denna lilla stad och jag behöver sakna den!
Aja, får vell låta min fantasi flöda, eftersom alla typ jobbar & är panka...

En fråga bara, någon som vet vad man ska göra om man har fått nickelutslag på hela handleden?
Har nämligen tusen utslag på handleden och det kliar som SATAN, och dom bara förökar sig!!!
Jag blir galen!!

Hoppas iallafall på solen imorgon, så att jag kan sola min framsida, jag har bränt min rygg nämligen och behöver få en lite jämnare färg på kroppen ;) hahaha..

Måste tyvärr påminna er igen att jag inte har någon hemtelefon, och inte heller några pengar på min mobil ännu.. Så har jätte svårt att höra av mig tillbaka till er, eller bara ringa till er.. Skulle uppskatta om ni kunde tänka på det & inte bara skicka sms, som jag inte kan svara på! ;D

Så! Nu ska jag kolla på Morden i Midsummer med mamma & ta mig en nektarin!

Ha en fortsatt trevlig tisdag & vecka!

Puss & Kram
// Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0