Anna blir 18 år kl 00,00

Hejsan! :)

Sitter färdig och redo för att gå på 18 års kalas =) Hemma hos Anna Davidsson, ska bli bjudna på mat, men ska ej dricka någon alkohol. Men får se om jag hänger med ut ändå, eller om jag väljer att dra hem =)

Igår träffade jag anna och ellinor på kvällen, vi spelade lite skatespel och kollade film, skit läskig.. :) Sen skulle ju jag gå hem mitt i natten helt ensam. Men jag slapp, ringde mamma och hon mötte mig halva vägen! Så schnellt av henne!
Haha, kände mig som en jävla tant igår, vi kokade kaffe och satt och drack och pratade, istället för att vara ute och festa ;)

(var mycket roligare igår att tänka på det, med tanke på att vi alla var övertrötta!)

Men men, hoppas kvällen blir rolig ( det blir vad man gör det till ) :)
GRATTIS ANNA!!! I förskott, men snart inte... ;)

PUSS <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0