Fräädag!

Hejsan!

I onsdags tränade jag med Camilla & Erika, det blev en snabbis träning.. hehe..
Igår träffade jag Carro och köpte present till Anna, var mycket trevlig att umgås med Carro igen efter denna långa tid som har gått ;)
Senare vid fem tiden kom pappa och hämtade upp mig. Vi åkte och hämta Erika & Camilla, sen lämnade vi av bella hemma så att vi kunde käka mat.. Pappa bjöd såklart!
men självklart! tänkte jag på vad jag stoppa i mig så att jag inte käkade över mina points! =)

Förresten! Mike ringde mig igår (min tatuerare) och sa att en tid idag skulle passa bättre för honom, så nu ska jag redan idag gå och gadda mig! Klockan två börjar det... :S Börjar bli lite nörvös, eftersom jag bara har gjort 10 min - en kvarts tatueringar innan, och nu ska göra en två timmars! haha.. Good luck!
Ellis ska följa med mig och vara mitt stöd ;) hahaha..

Senare vet jag inte vad som händer, får se vad som dyker upp!
Annars, ha en trevlig fredag!

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0