God kväll alle sammans!

Tjosan!

Har kommit hem från viktisarna nyss.. :)
Hade gått ner hela 1,2 kilo denna veckan.. mycket nöjd! :D hihi

Skolan var riktigt rolig idag faktiskt, även om det var måndag och måndagar alltid brukar vara tråkiga!
Men det var nog för att jag hängde med Nathalie hela dagen, skit rolig brud som alla borde lära känna! =)

Haha, hade idrott, självförsvar typ.. hur man skulle göra om någon tog stryptag och sånt.. så nu är det ingen ide att ge sig på mig iallafal!!! Jag är faaarlig!!

Fick en vääldigt gullig kommentar av Ellinor idag.. :) Den gjorde mig mycket starkare och ser mycket ljusare framåt nu!
You make me strong! :P hihi...

Mamma hämtade mig vid halv fem när idrotten var slut.. Åkte hem och käkade wok och gick till viktisarna..

Nu ska jag borsta håret, koka chaite och kolla CSI!

Have a nice night..

Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0