Godmöra!

Hejsan!

Sitter nyvaken hemma och tar det lugnt, är ledig idag :) härliga fredagar!
Bella ligger ute i soffan och sover (som vanligt) haha ;)
Fandå! Massor av snö när jag vaknade! Vart kom allt ifrån? Jag blir galen på detta vädret.. och på The voice sa dom att de skulle vara dåligt väder hela april och i början på maj! :O

Dagen planering:
1. Duscha
2. Käka lunch
3. Åka och handla mat med mamma
4. Kanske köpa lite nya saker till mig, (skor, väska, armband)
5. Packa väskan för avresan imorgon
6. Träffa Camilla, Erika och Mamma för att fira Erikas födelsedag, som egentligen var i onsdags ;)

Ja, det är vell typ det jag ska göra idag :) Kanske inte så jätte mycket, men lite iallafall! :D

Ni får iallafall ha en trevlig helg, och om vi ALLA håller tummarna för att solen ska komma fram och smälta bort snön så kanske det händer :D Vi måste hålla ihop!! ;)

Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0