Goodeli Woodeli morning!

Hejsan!

Igår var jag med ellinor & sara, anna hade nämligen fått magsjuka :/ stackare..

När jag kom till Elli så började vi direkt med att göra teckenspråksprovet som jag hade till idag.. :)
Senare kom sara och vi gick ner och gjorde chokladbollar =) Men jag käkade ingen.. you know why!

Satt där ett tag och snackade, gick upp och kollade kort när Elli var bebis, jätte sööt :P hehe...
Sen åkte jag hem vid tjugo över fyra, kunde inte vara där så mycket längre, eftersom Elli skulle ha aktiviteter med några utvecklingstörda.. :)

Jag och Mamma åkte hem och lagade mat, någon konstig med spenat och tomat och sån gojs, det funkade att äta, men inget vi kommer göra om någon gång :P haha..

Kollade lite på tv, sen vid åtta tiden gick vi över till camilla & magnus.. pratade lite med dom och kollade tv där istället :p

Somnade ganska snabbt när jag kom hem =)

Nu ska jag börja sminka mig och fixa håret till skolan, måste gå om en halvtimma typ =)
Ha en trevlig måndag!

Puss <33

+ jag har klarat 3 veckor utan alkohol nu :)

Kommentarer
Postat av: anna

jag ville leka med er :(

2009-03-02 @ 08:32:35
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0