Gråa tråkiga söndag!

hejsan!

inget roligt väder att vakna till idag, bara en stor grå himmel :/

Ska träffa Elli, Äna & Dino idag.. :) Får se vilken tid det blir, har inte pratat med någon av dom ännu! =)

Igår kollade jag ju på balklänningar, hittade en skit fin gul klänning, mmh. blev kär i den, men den var liiite över priset som jag och mamma hade tänkt lägga på en klänning. Så jag ska leta vidare =)

Bion igår var skit bra! :D fick lite tårar i ögonen ibland, men det är så det ska va ;)
Förutom två jätte skit fjortisar som satt bakom oss och inte kunde hålla käften när allt var som ledsnast, dom satt och fnittra jätte högt och grät samtidigt :S könstiga!!

När jag kom hem kollade jag på film med , Mamma, Camilla, Magnus & Bella.. Men jag somnade så hann inte riktigt se vad den handlade om =)

Men jag hade iallafall en trevlig lördag, tack vare Mamma, Ellinor, Camilla & Magnus! <33 Älskar er jätte mycket!

Ha en trevlig söndag!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0