Herregud vad snabbt tiden går!

Tja!
Har inte skrivit på hur länge som helst.. har inte suttit vid datorn heller för den delen...
Passar på nu när jag har webbdesign! :)

Det har hänt så jävla mycket! Så mycket så att hälften redan är som bort blåst..

Vissa saker kan man tyvärr inte ta upp.. för kanske jag bli in draget i ett drama som är helt sinnessjukt!

Men jag har iallafall köpt en balklänning, en svart sådan.. Så jäävla snygg är den, lagom pris var det på den också 1800kr heerligt att man inte slipper tänka på det mera iallafall! :)
Sedan ska Camilla och Magnus gifta sig, mer säger jag tyvärr inte..
Har typ 7 arbeten kvar att göra i skolan för att få G i tre ämnen.. känner mig liiiiite stressad... :S

Åker till Danmark till helgen, med pappa, camilla & erika... ska bli jäkligt skoj.. vissa kan inte ens visa lite glädje åt det, utan måste direkt kommentera hur tråkigt det är där och att det inte finns något att göra i Köpenhamn.. Men ärligt.. om ni inte kan visa glädje.. visa inget isånnafall.. vill inte höra era negativa tankar.. WHAT EVER ;)

Ska fortsätta på lektinonen, som jag som vanligt har med min underbara vän Nathalie! <333


Puss & Kram allehopp!<33


Kommentarer
Postat av: vivi

madde ditt cp jag har en utmaning i min blogg till diiiig :P

2009-03-24 @ 14:52:33
URL: http://burny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0