Söndag, ååh.. vanligtvis bakis ;)

Hejsan! :D

Hade skit trevligt igår hemma hos Anna, när vi kom dit fick vi en välkomsdrink, sen stog vi och prata en stund, när alla hade kommit käkade vi, jätte god mat, tror det var lövbiff med vitlökssmör i & potatisklyftor och grönsaker plandat, med sås, :) Jäävlar vad mumsigt det var!
Sen satt vi och tjöta lite, tog ett bloss, sen bjöd hon på kladdkaka.. ännu mera mumma, tog bara lite eftersom jag inte ska keka sådant! :)
Vi plockade in disken, sen satt vi och lyssna musik och de som drack dom drack, och kollade gamla kort från förr.. herregud vad många samtal om just gamla minnen kom upp igår.. skit skoj!

Vid halv ett åkte vi ner till stan och gick till krogen, hade skit skoj där också, dansade och träffade folk.. (det var ju så längesen)
Det var lite roligt att få se hur andra beter sig när dom är fulla.. herregud.. vissa är ju helt... "ko-ko" ;)

Nu ska jag dricka upp min smoothie, sen ska jag ligga och invänta kvällen, då jag ska hem till Simon (saras pojkvän).

GRATTIS ANNABANAN <3 OCH MAGNUS SOM BLIR 24 ÅR IDAG! GRATTIS PÅ ER ALLA...

PUSS <3333

Kommentarer
Postat av: anna

TACK MADDE!<3

jag hade skitkul igår, hoppas det blir lika roligt nästa helg.

och bra att du gillade maten och hade trevligt :)<3<3<3

2009-03-08 @ 11:09:55
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0