Tisdags morgonen gryr!

Gömörra!

Vaknade vid halv åtta idag, börjar klockan 10 så jekla gött ! :D
Så nu har jag fixat klart mig och sitter och väntar på att klockan ska bli halv tio =)

Idag ska jag träna spinning halv sju, ska bli skönt.. Har längtat att få sitta på cyklen och svettas =)
(mitt enda nöje i livet) haha ;)

På torsdag ska jag träffa en barndomskompis, Carro.. Vi har ju sett varandra under alla åren, men vi har inte varit med varandra typ på två år eller nått.. Så det ska bli roligt =)
Efter jag varit med henne ska jag träffa pappa :P

På lördag ska jag tatuera mig =) Fyfan vad jag ser framemot det!
Kommer säkert att vara nervös på lördagsmorgonen :P men det måste man vara ju! ;) hahaha..

ha en trevlig tisdag, hoppas på att jag ska få det iallafall =)

Puss <333

Kommentarer
Postat av: anna

och på lördag ska du hem till mig! :D<3

2009-03-03 @ 09:31:57
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0