Hemma igen!

Tjenis!

Jag är hemma i Sverige och har varit det nu i tre dagar, men saknar turkiet så jävla mycket!
Hade så jekla roligt och solen var så himla skön! Funderar på att dra dit igen i höst! :D

Imorgon är det fotbollstunering på Borås Arena, alla gymnasieskolor i Borås ska spela mot varandra! :D
Kommer antingen bli Bäckäng eller Sven Eriksson som kommer vinna, (som vanligt) ;)
Senare så är det fest på Swing, :D Halva priset i baren, ska förfesta hos Sabin,, mycket skön brud! =)

Sedan på fredag så är det bal, åh, kommer bli mycket roligt! =) Alla kommer vara så fina, ska vara hos Ellinor innan och förfesta! :D

Föresten har äntligen fått internet igen! =) Så nu kan jag kanske börja blogga igen ! Men vi får se vad jag hinner i mitt upptagna liv ;) haha..

Herregud, han som vann Eurovison Song Contest var sjuuukt bra! Älskade den låten första gången jag fick höra den! :D

Men men, kanske kommer bilder snart, får se hur jag fixar med kameran, ha en fin dag

PUSS ! <33

Kommentarer
Postat av: BINA

Gud vad vi ska ha kul ikväll och på balen :)

2009-05-20 @ 09:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0