Prom!

Hejsan alla glada studenter och ni andra!

Idag är det bal, ska bli roligt.. men kan inte låta bli att vara irriterad på mig själv.. jag känner nämligen inte ens det minsta iver eller nervositet för kvällen!! MEN JAG VILL!! Älskar att vara lite nervös och se framemot något!!

och vad är det för jävla väder som har kommit hit just på våran baldag?? :/ jag blir så ffffööörrrr-bannad!

Men ska vell åka och fixa det sista nu innan jag drar iväg och tar kort ute i sandared, efter ska jag åka till Ellis och förfesta lite, där kommer alla bilar och hämta upp alla paren, jag ska ju då gå med Dino (Sara Forsberg) vi tar en svart jeep ner till balen! :D

Jag hoppas att få se era små söta trynen nere vid Grand vid sex tiden!!

Puss & Kram på er <3333

// Madde

Kommentarer
Postat av: Anna

2009-05-22 @ 19:27:17
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni var så fina :)

2009-05-22 @ 19:27:49
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0