Fräsiga Fredag!

Godmorgon!

Idag har jag bestämt mig för att sola, har inte solat sen i måndags.. Så det är nog bra att göra det idag.. Vill helst inte sola samma dag som jag ska ut, för blir lätt lite röd och suuuper varm på kvällen! Så bästa dagen är idag!

Sen efter solningen kanske jag ska ta och möta upp Sara och hennes mamma i stan för att gå runt och kolla lite i affärer med dom :) Om det inte blir så, så ska jag gå till mammas jobb och sedan åka med henne till knalleland.
Tänkte kolla om det finns något snyggt jag kan köpa till imorgon som jag kan ha på mig (A)
Fick ju min lön idag, mycket bättre än vad jag hade trott! Alltid lika roligt ;)

Har blivit bjuden till Göteborg för utgång idag. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra..?
Ska ju ut imorgon och sen så ska jag isånnafall åka ner själv till gbg och möta upp dom andra där.. :S
Jag vet inte ännu, har ju fortfarande några timmar på mig att fundera!

Kanske bara blir en mysig fredag med mamma, med tacos och idol.. vad tycker ni jag ska göra?

Aja, ska ta och fixa mitt suuper lena och glansiga hår, urscha.. jobbigt när man inte kan få något av det, det bara hänger där som en död katt :S

Ha en mysig och trevlig fredag <3
Jag skriver när jag vet vad som händer ikväll!

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0