Herregutten, hur ska detta gå?

Happ, somnade tillslut vid fyratiden i morse, men vaknade lika snabbt klockan halv sju!
Så nu har jag varit vaken sen dess.. kan verkligen inte sova. Men om jag inte sover så kommer jag nog somnade på festen ikväll och det vill man ju inte göra :S hehe..
Sen har det grott upp en jävligt häääärlig huvudvärk också, bara trycker i min panna, känns som man snart inte har något pannben kvar.. :S

Tänkte jag skulle trycka i mig en alvedon, men känns som jag bara pressar i mig massor av piller.. Tycker inte om att ta tabletter egentligen.. Väldigt ovanligt av mig att ta värktabletter om jag mår dåligt.. som tillexempel huvudvärk.. Då går jag hellre runt med smärtan ett tag tills den försvinner.. Man vet ju inte alls vad som händer inne i kroppen när man sväljer något sånt...

Får se om jag klarar av att sola idag.. Kanske hoppar det.. Vi får se, men har skutit upp det där solandet nu hela veckan.. Kommer ju vara lika blek snart igen som jag var när jag började.. :S
Ska ju upp till Ellinor vid ett, så får se om jag mår bättre innan dess.


Ska fortsätta kolla på The voice nu och sen får jag vell lägga mig i sängen och stirra upp i taket tills jag somnar! Näe jag vet inte..

Men ni får ha en trevlig fredag den 13 :O

xoxo
Madde<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0