Hola amigos!

Sitter hemma hos Camilla nu och väntar på att Greys ska börja! :)

Igår lagade jag super god mat till mamma, jag stekte wokgrönsaker och stimlad falukorv. Sen ganerade jag med cashewnötter (kan inte stava till det) och sweet chilisås :) MUMS vad gott det blev.

Idag vaknade jag av att Erika väckte mig, typ nio. Sen gick vi på en promenad hem till Charlotte, gick därifrån hem igen. Sen kollade vi på Gudfadern, jätte bra film ju. Ska försöka titta på nästa film snart igen.
Fick springa lite emellan filmen och köket, för vi fick nämligen ett nytt kylskåp idag och var tvungen att hjälpa dom lite.

Sen har vi bara suttit och pratat, käkat lite lunch och nu sitter jag hemma hos Camilla :)
Fick en jätte söt tröja av henne. Hon kunde nämligen inte använda den för att den var för sticksig, men det tyckte inte jag (A) hehe.

Näe, nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla på tv, klockan sju börjar The biggest loser, och det får jag verkligen inte missa ;) Tycker det är jätte roligt att se hur det går för dom!

Blev inte så interesant inlägg idag, men kanske blir det lite mera imorgon (om jag hinner skriva)

Hörs iallafall,

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0