Kan inte sova!

Shit, har druckit för mycket kaffe idag! Kan verkligen inte sova.. :(

Gick på promenad med Carro idag, fick inte så mycket sagt för det var en tant som störde oss under hela våran promenad.. Sen åkte vi och hämtade upp Elli och åkte till knalle och köpte present till Sara :)

Åkte hem till Elli sen och spenderade hela min kväll.. Vi hade det jätte mysigt, och som vanligt när man är med Elli så får man sig många goda skratt :D

Imorgon/Idag blir det party i göteborg, i sara och simons nya lägenhet :) Får skjuts dit av Ellis pojkvän, och sen hämtar Sara.R´s kompis oss på natten.. Skönt ändå att komma hem samma kväll utan att behöva krångla sig in till centrala göteborg. Så kan man vakna upp bakis och äcklig i sin egna säng ;) hehe..

Ursäkta mig killar.. men man kan tyvärr inte få en tjej att gilla en eller på något sätt ens bli interesserad om ni håller på att tjöta helatiden! Om man blir intersserad så blir man, om man inte blir det så.. tyvärr! Jag blir mest bara trött och jätte ointresserad om killar tjatar.. Visst att jag gillar killar som är framåt och sånt, men det finns gränser... Varför kan man bara inte acceptera att alla inte passar ihop och att man bara kan vara kompisar?
Aja, nu har jag fått det sagt också.. hehe..

Vet inte vad jag ska skriva mer, men får vell komma på något annat att göra än att sitta och blogga!

Sov sött, om ni inte redan gör det! :)

xoxo
Madde<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0