Mysigt med lite regn :)

Lördagen blev rolig, jag och Ellinor klädde ut oss till pirater :P Blev riktigt schnögga!

På söndagen åkte jag med pappa till farfarsgrav och tände ett ljus, hann inte göra det på lördagen :/
Sen gick jag och Ellis på Elfsborgsmatchen, riiiiktigt kallt blev det emot slutet.. hehe.
När jag kom hem käkade mamma, erika, camilla och jag söndagsmiddag.. Jansonsfrestelse, köttbullar och prinskorv.. Mmmmh!
Sen kollade vi på den dära filmen som ska vara typ som att man kollar på en hemmavideo, så får man se hur det spökar.. Den var riktigt kuslig!

Idag har jag och Erika varit nere i stan och solat, sen började regna, så vi satt tysta lite hemma hos Erika och bara lyssnade på hur regnet knäppte mot fönstret :)

Om ungefär en och en halv timma ska jag gå och spå mig :S är jätte nervös över hur det ska gå.. eller vad hon ska säga! Haha.. Får skriva mer om det när jag kommit hem.

Och ikväll ska vi gå och kolla på This is it! Hoppas den är så bra som alla säger :)

Ska vell dra mig härifrån nu, måste hem och föra över lite pengar till mitt kort.
Och Erika måste snart gå, för hon ska på arbetsintervju!

Ha det fint!

xoxo
Madde


Kommentarer
Postat av: det här är ingen som du känner!

nu har det väl tagit väldigt lång tid .. gör ett inlägg madelene!! :)

2009-11-09 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0