Sorry!

Hejsan!

Har blivit så jäkla dåligt med inlägg nu det senaste två veckorna :(
Men har varit mycket nu och har tyvärr inte hunnit skriva!

Har jobbar mycket och passat på att träffa Sara när hon är hemma i Borås <3

Festen blev jätte trevlig! Alltså Sara och Simons inflyttningsfest, fast var jäkligt trött, sov bara 2 ½ timma natten innna.
Dagen efter (lördagen) gick jag ut med Josefine och hennes vänner, det var riktigt trevligt :D Kvällen slutade mysigt.

Har varit på brunch på Ellagården, jobbat, varit med kompisar, träffat pappa, vaccinerat mig mot svininfluensan, festat och sånt vanligt ;)

Orkar inte skriva in i detalj eftersom det är så mycket!

Har även sagt adjö till en vän.. Eller har inte sagt det rakt i ansiktet till henne, men jag tror hon kan förstå att jag inte vill ha med henne att göra mera.. Hon bevisade att hon inte var en vän..
(det är inte du Ellinor)
Hoppas inte detta blir allt för mycket missuppfattat! :D

Har precis badat i badkaret och fixat mig fräsch inför helgen, så jekla skönt.
Ska ut med Linn och Josefine till träggan! :D

Näe, nu ska jag vell sluta skriva.. Får försöka att skriva oftare! ;)

xoxo
Madde

p.s glöm inte att vi får pengar imorgon! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0