T-dag!

Hejsan!

Kallar denna dagen för t-dag..
Det är ju som sagt Tisdag, men också tråkdag.. Jätte hemskt och deprimerande väder.. :(
Jag vill åka långt härifrån till ett land med massor av sol, blått hav, vit sand och goda drinkar!
Ligga i en solstol och känna hur det bränner på kroppen av den varma solen. Gå upp till hotellrummet och vila sig, ta en dusch och sen käka en god middag.

Ååååh, varför har man inte råd? :O

Idag ska jag och mamma åka och byta däck. Eller vi ska iallafall försöka hitta någon som kan hjälpa oss för en slant. :) Men först ska Bella komma över med sina små trosor.. Så himla sött när hon måste ha på sig dom. :D

Ska sola idag också tror jag, vill ju se fräsch ut på fredag :) I min sexiga outfit ;D haha..

Känner mig även jävligt fundersam över endel saker...
Hur ska man ta vissa saker? Hur snäll ska man vara emot folk? Ska man bara skita i saker som man egentligen tycker känns fel?

Ah, det är jobbigt.. Måste nog prata med mamma och syrrorna om dethär, dom brukar ha smarta saker att säga.

Ha en bra tisdag <3

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0