Tiden bara spriinger iväg!

hejsan svejsan!

shit, jag har haft en sådan fullproppad vecka så jag har inte hunnit att blogga..

Måndag: Var jag hos tanten för att spå mig, det gick bra och man fick sina funderingar.. Mer tänker jag inte säga :) Sen var jag, Erika och Chalotte på "This is it", måste verkligen rekomendera den, jävligt bra och jag grät.. hehe..

Tisdag: Åkte jag till Göteborg klockan åtta på morgonen, och hem till Sara och Simon, där så målade vi deras vardagsrum och köket. På kvällen så käkade vi thaimat på en liten restaurang som låg i närheten :)

Onsdag: Vaknade jag upp hemma hos Sara och Simon, sen kom Saras mamma och pappa, och vi fortsatte måla. Sen åkte jag, sara och simon till partille, och där köpte jag mig ett armband och ett halsband :D Sen tog jag bussen hem till Borås.

Torsdag: Åkte jag, sara, ellinor, sofie och johanna till Ullared :) Köpte lite hygienprylar och sånt. Ändå gick det på ganska mycket.. Det är svårt att handla för lite pengar i Gekås :P Sara hittade iallafall massor av bra saker till lägenheten!

Fredag: Solade jag, sen var jag Bellavakt, sen åkte jag till Knalleland & hittade sjukt snygga kläder. Så nu har jag mig en outfit till Sara och Simons inflyttningsfest på fredag :D Mums, en riktig puma ;) haha.. Kollade Idol på kvällen och käkade en hemmagjord pizza.. Träffade Carro vid halv elva typ och körde lite bil, var på mariedal cup och sen hem och sov ;)

Lördag: Var jag och Erika och sola igen, sen tog vi en långpromenad.. Var skönt att prata ut lite med henne, fast det är det alltid ;) Sen var jag tvungen att åka till Knalle igen för att införskaffa mig mer saker ;) På kvällen var jag på förfest uppe på Brämhult, sen blev det trädgårn, riktigt trevlig kväll :D

Söndag: Åkte jag, camilla, erika och magnus och köpte present till pappa. Köpte ett par skit goa vantar och sen parfym och deo. Vi käkade ute på Oliven, en riktigt god måltid. Sen drack vi kaffe hemma hos Erika och satt bara och tjöta. :) När jag kom hem så somnade jag i soffan, och sov hela kvällen/natten/morgonen.

Måndag(idag): Vaknade vid tio, käkade två knäckis.. Ska börja fixa mig nu för att snart träffa Erika och Charlotte. Charlotte måste nämligen till vårdcentralen och kolla sin fot. Troligen har hon vrickat den, när hon var ute på vift i lördags. Sen blir det att vi kollar någon film och myser. Sen får vi se vart måndagen tar oss!

Ska dra nu.. Lite snabbt hur min vecka har sett ut. Måste skärpa mig och skriva oftare!

Ha det fint allihopa <3

xoxo
Madde

Kommentarer
Postat av: Sara

Först och främst vill jag säga att jag instämmer i att du måste skärpa dig och skriva oftare! ;) Sen så måste jag också säga TACK för all hjälp vi fått. Längtar efter att du kommer hit igen! :) PUSS!

2009-11-09 @ 17:56:35
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0