1/10 -09

Godmorgon! :)

Vaknade för en stund sedan.. Fick lite sovmorgon idag ;) haha..
Hände vell inte så mycket mer igår än vad jag hann skriva.. Pajen blev suuper god!
Shit vad bara Idol var igår ! Var tvungen att ringa och rösta på dom två sista killarna som sjöng! Dom var bra!
Sen kollade jag på Greys, vad säsongsstart igår, har ju följt det sen det började, så måste ju fortsätta nu ;)
Eftersom Idol och mammas favvisprogram Det Okända var samtidigt, fick vi spela in Det Okända.. Så jag kollade på den sen när vi hade sett vilka som fick gå vidare på Idol :)

I morse vid kvart över åtta ungefär fick jag ett sms ifrån Vikariebanken :) Blev super glad, för det betyder ju att jag har fått jobb! Så ska jobba idag 15.30 - 21.00.. känns skönt att man får något iallafall ;)

Imorgon ska jag försöka få mamma att fixa min utväxt! :) Måste få det fixat, eftersom det blir utgång med Linn till helgen..

xoxo
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0