27/10 - 09

Ah jag vet att min rubrik är jääävligt tråkig, men orkar inte tänka ut något annat..

Vaknade tio över sju idag, jätte tidigt! Så satte mig och kolla på The voice, missar ju det helatiden nu eftersom jag sover till nio, halv tio varje dag. Sen gick jag över till Erika och pratade lite med henne och Magnus, har ju hänt lite saker med Erika och hennes jobb.. Kan ta upp det någon annan gång.

Sen har jag bara varit hemma och läst bloggar och lyssnat musik. Inte så mycket som händer vettni!
Ska träffa pappa senare idag, bara snabbt, kanske en halv timma eller nått..

Jackan som jag skulle köpa igår fanns inte, men testade en annan, men vill ha med mig Erika och Camilla som smakråd också. Den kostade också 1000kr, så det är lugnt! Får gå dit någon dag i veckan och kolla :)

Sen var jag i knalleland och lämnade in mitt CV, hon läste egenom det och skulle höra av sig, (iallafall vad hon sa).

Imorgon ska jag träffa Ellis nere i stan och vi ska kolla efter Halloween saker, kanske får lite insperation vad jag kan vara på lördag. Har bestämt mig för att gå på förfesten. Men sen får vi se om jag ska gå till krogen :) Ah man kommer alltid på något man kan vara ;) I hope!
Sen halv sju är det ju ljusparty, hehe. Får se hur det blir ;)

Ska dra nu iallafall, kanske ska spendera lite pengar som jag fick idag !

Ha det fint

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0